Blog 269 – MG ‘volgers’

Sommigen vinden het een ‘lastig medium’, anderen vinden het alleen maar iets voor jongeren, niets is minder waar. Lastig is het zeker niet, ook al roep je voortdurend dat je niet kunt omgaan met Facebook, een sociaal netwerk voor het plaatsen van informatie (over jezelf, je hobby’s, je interesses.

Als je maar regelmatig aandacht voor jezelf vraagt, dan krijg je (meestal) ook aandacht van anderen. En dat resulteert in volgers, gelijkgezinden die de berichten en de foto’s op jouw Facebook-pagina interessant en leuk vinden. Het is dus de kunst om de meest aansprekende foto’s te laten zien. Een kunst apart, mag ik wel zeggen, en een uitdaging.

Facebook is internationaal en dat levert in het geval van MGTTO veel leuke volgers op: individuele volgers, maar ook nationale en internationale MG-clubs en andere verenigingen op het gebied van automobielen en wat daar nog bij kan horen.
Het levert MGTTO ook de nodige aandacht op, zeker van Classic MG Magazine, evenals Facebook gevestigd in Amerika. Zij zoeken naar fraaie MG-foto’s en zetten deze op hun Facebook-pagina.

Het MGTTO-logo werd door Classic MG Magazine beschreven als: simple yet elegant …
De door Classic MG Magazine geplaatste MGTTO-foto’s worden door velen ‘geliked’, door velen ‘gedeeld’ en dat betekent meer aandacht. Kijk op de foto’s eens naar de ‘kijk- en deelcijfers’.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

MGTTO internationaal, wat willen we nog meer. Misschien wat meer MGTTO-leden die zich op onze Facebook-pagina aanmelden? Gewoon doen, er is zoveel leuks te zien. Veel plezier!

MGTTO Standaard Afb